למה לקנות אופניים?

למה לקנות אופניים?

אופני TREK

אופני TREK ידועים באיכותם ובעמידותם. החברה משקיעה רבות בטכנולוגיות חדשות, חומרים, שיטות עיצוב וטכניקות עיצוב אחרות לייצור מכונות שנמשכות. טרק מפעילה גם חנויות קמעונאיות במדינות רבות ומציעה אחריות נרחבת לכל החיים על המסגרת הראשית, ערכות מסגרות חדשות יותר וזרועות נדנדה מלאות. אופני טרק רבים מגיעים עם גלגלי פחמן ורכזות פחמן, בעוד יצרנים אחרים מציעים גלגלי סגסוגת או פחמן חלקי.

מהו אופני TREK הטובים ביותר למתחילים ומה הכי טוב?

אם אתה רוכב אופניים מתחיל מחפש אופניים שיכולים להתמודד עם כל השטח, זה המקום בשבילך. TREK מרלין 5 אופניים הם סבירים עבור כל התקציבים. מסגרת האלומיניום בדרגה גבוהה של אופניים זו היא תכונה סטנדרטית בדגמי טרק יקרים יותר, והבלמים ההידראוליים שלה הם ההתקנה הטובה ביותר לעת עתה. זהו תמורה מצוינת לכסף ומציע תכונות נהדרות שהופכות אותו לאופניים נהדרים למתחילים.

ישנם שני סוגים בסיסיים של אופני TREK : אופני כביש ואופני הרים. הראשון הוא הטוב ביותר עבור רוכב מהיר, ואילו השני הוא טוב יותר עבור רכיבה על שטח סלעי. אם אתה מתחיל, סביר להניח שתרצה אופניים היברידיים. שני סוגי האופניים האחרים הם אופני ספורט וכושר, ואופני עיר מושלמים לטיולים. לסניפי טרק בערב הסעודית יש את כל הדגמים הללו.

TREK יש מגוון של אופניים המתאימים למתחילים. הארד-זנב האלומיניום של רוסקו הוא אופציה זולה עם צמיג בן 29 פלוס. הוא כולל מושב מתכוונן, והוא עשה עם חלקים בעלות נמוכה. יש לו מסגרת אווירודינמית המקלה על הטיפול בשטח לא אחיד. את מלא הוא מלא-השעיה דגם שכולל גדול יותר גלגל וצמיג. טווח מחירים זה כולל גם מודלים רבים של נשים, אשר נועדו להתאים לאישה.

האם אופני TREK נוחים לרכיבה?

אופני טרק הם לא רק סבירים, אבל הם בחירה פופולרית עבור רוכבי אופניים. דגמי פרימיום יכולים לרוץ עד 8,000 דולר בעוד שאפילו הדגמים הזולים ביותר מגיעים עם תכונות שיכולות לעלות אלפי דולרים יותר. אופני טרק יקרים בשל תכונות ההיי-טק והחומרים בהם הם משתמשים בעיצובים שלהם. אופני טרק בסיסיים עולים בסביבות 800 דולר, בעוד שדגם יוקרתי יותר יכול להגיע עד 2000 דולר. אמנם אינך זקוק בהכרח לכל האביזרים לאופני הטרק שלך, אך הם יכולים להסתכם לאורך זמן.

אופני ענק טובים יותר לרוכבים מהירים, אך מסגרות ענק עשויות להיות גמישות מדי עבורך אם אינך. מסגרות ענקיות פחות נוקשות מטרק, והקישור התחתון שלהן גמיש יותר מזה של טרק. אופני ענק יכולים גם לדחוס אם אתה נושא משקל כבד. זה יכול לגרום לבזבוז אנרגיה ולהפחית את הנוחות שלך. בעבר היו לאופני טרק עיצובים וגיאומטריה מתלים טובים יותר, אך מאז הם עברו לשימוש ברכיבי שימנו.

אופני הרים קלים יותר מכל אופני ההרים של טרק ובעלי מבנה מסגרת קל יותר באופן משמעותי מאשר עמיתיהם המתכתיים. מערכת הבלמים משתמשת בקניינית אופטימלית דחיסה נמוכה (אוקלב), טכנולוגיה שהופכת את המסגרות שלהם קל יותר מאשר עמיתיהם מתכתי שלהם. מסגרות אוקלב מיוצרות גם באמצעות חתיכות סיבי פחמן בגודל בזהירות שעוברות תהליך הכרוך בחום ולחץ גבוה. התוצאה היא מסגרת חזקה יותר ויכולה לעמוד בפני השפעה בתנאים קשים.

האם אופני TREK עמידים?

אם אתה מחפש אופני הרים חדשים, ייתכן שאתה תוהה: כמה זמן נמשך אופני טרק? אתה רוצה לוודא שאתה קונה דגם איכותי שיכול לעמוד בדרישות של אופני הרים. דגמים מסוימים, כמו טרק דומאן אל 2, תוכננו במיוחד עבור נשים. אופניים אלה מציעים נסיעה של 160/150 מ מ, גלגלים מהירים בגודל 27.5 אינץ ' ורכבות הנעה רחבות טווח של 1 על 12.

אם אתה רוצה את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך, אופני טרק חדשים הם הדרך ללכת. אופני טרק ששימשו עשויים למכור בפחות מעמיתיהם החדשים, כך שכדאי לבדוק דגם חדש. עם זאת, אם אינך בטוח כמה זמן יימשך אופני טרק, שקול לקנות אחד שיש לו קילומטראז ' נמוך ומפרט טוב יותר. אתה יכול לחסוך כסף ועדיין לקבל אופניים איכותיים.

תהליך הייצור של אופני טרק הוא מסובך כמו שזה קשה. אופניים טיפוסיים יהיו יותר מ -50 ספקים. הרכיבים נשלחים ארבעה מפעלי הרכבה. טרק יכול לייצר אופניים עם פחות חלקים, ותוחלת חיים ארוכה יותר בשיטה זו. עם זאת, אופני טרק איכותיים עשויים לקחת יותר משנתיים להחלפת חלקים. הדרך הטובה ביותר להחליט אם אופניים מתאימים לך היא לנסות דגמים שונים ולהשוות אותם זה לצד זה.