מערכות גז לתעשיות

מערכות גז לתעשיות

מערכת העברת גז היא מערכת המפחיתה את הלחץ של צילינדרים בלחץ גבוה יותר על מנת לספק מכשירים שונים וכלי עיבוד. מערכת זו בטוחה ויכולה לספק גזים רעילים, מאכלים ודליקים. ישנם שני סוגים של מערכות העברת גז: אוטומטי וחצי אוטומטי. לכל מערכת יתרונות וחסרונות. מומלץ להיוועץ במומחה מערכות גז לפני שרוכשים אחת חדשה.

יש הרבה מערכות גז זמינות לתעשיות. היתרונות העיקריים של מערכת אספקת גז כוללים עלות-יעילות וגמישות. בהתאם לסוג היישום התעשייתי, מערכת גז תעשייתי יכולה לספק את נפח הגז הנדרש בסביבה מבוקרת. חלק ממערכות הגז מיועדות ליישומי זרימה נמוכה שבהם תהליך שינוי הגז לא משפיע על הייצור. אחרים יכולים לשמש ביישומים בקנה מידה גדול שבו השינוי יכול להיות אוטומטי.

הגז נכנס למערכת CGS דרך צינור שעובר מהמקור לשקע שלו. קו הצינור מפחית את לחץ הכניסה כך שהוא בטוח לצינורות ורכיבים אחרים. בנוסף להפחתת הלחץ, מערכת גז מציעה גם את הגמישות לכוון את הזרימה והלחץ. מערכת מסוג זה עוזרת לשפר את היעילות ולחסוך כסף. השימוש המוגבר בגז יגביר את בעיות הבטיחות הקשורות למערכת גז.

כאשר בוחרים מערכת גז, חשוב לשקול את סוג היישום. ישנם שני סוגים עיקריים של גז תעשייתי: ארוז וכמות גדולה. הראשון הוא הטוב ביותר עבור יישומי זרימה נמוכה ויש לו סיכון נמוך להפרעות ייצור. הקטגוריה האחרונה יקרה יותר ומעורבת במערכות מורכבות יותר. מערכת תחנה אחת עשויה להיות מתאימה יותר ליישומים בעלי זרימה נמוכה עם השפעה מינימלית על הייצור. סעפת שינוי גדולה ואוטומטית נדרשת לעתים קרובות כאשר עובדים עם מכשירים בעלי זרימה גבוהה ורגישים לתהליך.

בעוד שניתן לייצר גזים תעשייתיים גדולים בכמויות גדולות באמצעות צינור, לקוח תעשייתי גדול עשוי להזדקק למתקן לייצור גז באתר. גודלו, משקלו ולחצו יקבעו אם המערכת תעבוד עבור הלקוח. חלק מהחברות יכולות גם לספק את המפעל, מה שיכול להפחית את עלות הגז. מערכת בקנה מידה קטן יכולה לשמש רק ליישום אחד. ברגע שתותקן מערכת בקנה מידה קטן תחסוך כסף ואנרגיה.

חברות תעשייתיות גדולות יכולות גם להרוויח ממערכות הפצת גז באתר. מערכות אלה יכולות להיות מותאמות אישית כדי לענות על צרכי חברה ספציפיים. אפשר להעביר את הגז דרך צינור או לארוז ולהעביר אותו. למערכות אלה יתרונות עיקריים ביכולת לייצר כמויות גדולות והן חסכוניות. יתרה מזו, ניתן להעביר אותם למקומות שונים, כולל מתקנים שונים באותה עיר.

בנוסף לאספקת גז באתר, ניתן לייצר גם מערכות גז לתעשייה באתר וניתן לשגר אותן בקלות. מערכות אלו תלויות במיקום מרכזי, מה שהופך אותן לנוחות למשתמש. מלבד אספקת גז מרכזית, גם מערכות גז תעשייתיות אחרות יכולות להשתמש בצינור. לדוגמה, ניתן להשתמש במערכת מרכזית להעברת מימן. היתרון העיקרי של מערכת מרכזית הוא שהיא גמישה וניתן להתקין אותה בכל מקום.

צינור משמש להפצת גז. סעפת בלחץ גבוה מפחיתה את הלחץ של גז הכניסה. הגז מועבר מהמקור לנקודת היעד שלו על ידי צינור. במהלך תהליך ההפצה, הגז נשלט ומסונן על ידי מערכת ניהול גז. זה עוזר לחברות לפקח ולנהל את העלויות שלהן. המערכות האלה יעילות-עלות, ויכולות להגדיל את היעילות ב-20 אחוז. מערכת זו גם עוזרת לחברות לחסוך באנרגיה ולקצץ בעלויות התפעול.

שלא כמו מערכות גז קונבנציונליות, מערכות CGS משתמשות בצינור כדי לספק גז. יש להם קו צינור שמחבר את המקור לנקודות השקע. זה גם עוזר להפחית את הלחץ והזרימה של הגז בזמן שהוא נע בין השקעים. מערכות CGS הן אפשרות נהדרת לחברות תעשייתיות. הם מציעים הטבות רבות. בנוסף לשיפור פריון העבודה של חברה, מערכות CGS יכולות גם לשפר את כלכלתה.